سوالات متداول برای انتخاب یک همراه بیمار حرفه ای

برای انتخاب یک همراه بیمار حرفه ای چه اقداماتی انجام دهیم؟

 

برای استخدام همراه در بیمارستان، پیش از هرچیز، ضروریست که از یک مرکز پرستاری معتبر درخواست خود را ثبت کنید. در مرحله بعد، استعلام سوابق همراه بیمار مورد نظر، استعلام گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، پیشنهاد می‌شود قبل از استخدام به طور رسمی، یک جلسه حضوری با حضور فرزندتان برگزار کنید تا مطمئن شوید که همراه و بیمار می‌توانند به خوبی با یکدیگر ارتباط بگیرند.

 

ساعت کاری همراه بیمار به چه شکل است؟

پیش از استخدام ، کارشناسان ما با خانواده بیمار تماس می‌گیرید؛ در این مرحله، یکی از مواردی که تعیین می‌گردد، زمان مورد نیاز به همراهی برای مراقبت از بیمار می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس شرایط خانوادگی و همچنین وضعیت بیمار خود، همراه را به صورت روزانه، مقطعی، ساعتی، شبانه روزی و تمام وقت و بلند مدت درخواست نمایید.

 

قیمت همراه بیمار چطور تعیین می‌شود؟

عوامل زیادی وجود دارند که در تعیین حقوق همراه بیمار شما دخیل هستند؛ در وهله اول، زمان مورد نیاز به عامل مهمی در تعیین هزینه می‌باشد. علاوه بر این، مواردی مانند: تعاد روزهای بستری در بیمارستان، سن بیمار، نوع بیماری، شرایط جسمانی بیمار، نوع خدماتی که از همراه انتظار دارید، نوع همراه بچه و میزان تجربه و تخصص او از مواردی هستند که قیمت نهایی خدمات مراقبتی و نگهداری از بیمار در بیمارستان را مشخص خواهند کرد.

آیا امکان درخواست همراه به صورت آزمایشی وجود دارد؟

بله، یکی از مزایای مرکز بیدار 24 این است که ، شما می‌توانید درخواست آزمایشی خود را ثبت نمایید و در صورت رضایت، قرارداد بلند مدت خود را ببندید.

 

آیا همراه بیمار می‌تواند مرخصی بگیرد؟

در صورتی که همراه تمام وقت استخدام کرده باشید، ممکن است این شخص گاها به مرخصی برای انجام امور شخصی خود نیاز داشته باشد؛ در چنین شرایطی، می‌توانید با هماهنگی با مرکز این کار را انجام دهید و در صورتی که زمان درخواستی پرستار برای مرخصی زیاد باشد، همراه جایگزین بصورت موقتی برای شما اعزام خواهد شد.

 

آیا امکان تغییر همراه وجود دارد؟

گاها پیش می‌آید که همراه  اعزام شده توسط مرکز، به هر دلیلی نمی‌تواند خود را با شرایط بیمار و خانواده تطبیق دهد؛ در چنین موقعیتی، با بررسی کارشناسان مرکز، ابتدا سعی می‌کنیم که مشکل را شناسایی و رفع کنیم؛ در صورتی که مشکل قابل حل نباشد و خانواده بیمار ، تمایل به تغییر همراه داشته باشند، مراحل اداری طی شده و همراه جایگزین اعزام خواهد شد.

مطالب مرتبط

ثبت رایگان درخواست پرستار و مراقب